Navnenyt: Nuuday får ny head of group branding

Marketingchef til Metroselskabet, CMO til Sealand Capital, kontaktchef til Bording Danmark, ny partner til Become, tekstforfatter til Publicity, CMO fra Bolia bliver CCO i Rhanders, digital marketingchef fra Spar Nord til SDC, nye bestyrelsesmedlemmer og konsulenter til Copus, CMO fra Home bliver partnerskabschef i Muskelsvindfonden, tidl. kreativ digital fra TV 2 til The Story Laboratory,…

Nuuday får ny brandingchef
Michael Gamst er tiltrådt som head of group branding for Nuuday, der er ‘en familie af 9 brands’, bl.a. YouSee, Telmore, TDC Erhverv og Hiper.

Han kommer fra en stilling som SVP Brands & Marketing Development hos Nykredit, hvor han var i to år. Forinden havde han i mere end 10 år haft ledende poster i Telenors marketing, senest – og længst – som director of Brand & Marketing.

De mange år hos Telenor var med til at gøre Michael Gamst til en profileret annoncør – en rolle, der blev understreget af først et næstformandskab og siden et formandskab i Dansk Annoncørforening, hvor han sad tilsammen i over fem år.

Michael Gamst

Ny partner og ny kontaktchef hos Become
Tobias Olesen er udnævnt til partner i Become (tidl. Beruf og Compell, der fusionerede i 2020). Han har været i virksomheden siden 2014, hvor han blev ansat som Google Ads-specialist. I dag har han titel af kundechef.

Partnergruppen i Become består nu af Bjarke Bekhøj (direktør), Andreas Solgaard, Emil Zacho-Petersen, Henrik Christiansen og Tobias Olesen.

Tobias Olesen er uddannet markedsføringsøkonom fra Roskilde Handelsskole og PBA i international sales and marketing fra CPH Business. 


Tobias Olesen

Samtidig er Michael Eliasen tiltrådt som kontaktchef. Han skal være med til at udvikle bureauets kommercielle strategi, og får base på Becomes nyåbnede kontor i Aalborg. Han kommer fra Envision, hvor han var business development director.

Tidligere har han bl.a. været kontaktchef i Clienti, digital client manager i Adhos og Hoeks.dk, samt key account manager hos DanaWeb. 


Michael Eliasen

CMO fra Bolia bliver CCO i Rhanders
Line Bering Larsen er tiltrådt som CCO i Rhanders/Randers Handsker. Hun kommer fra Bolia, hvor hun var international marketing & omnichannel director.  Tidligere har Line Bering Larsen været bl.a. ecommerce manager i Bolia og hummel, og har en bred baggrund inden for ecommerce, salg og digital marketing.

Hun er uddannet kandidat i Oplevelsesøkonomi fra Aarhus Universitet.


Line Bering Larsen

Cecilie Pedersen, der hidtil har været ecommerce manager hos Bolia, overtager stillingen som CMO. 

Tidligere har hun bl.a. været digital marketingansvarlig hos Bestseller, campaign & project planner hos By Malene Birger og project manager hos Hummel. 

Hun er uddannet kandidat i international business development fra Syddansk Universitet.

7 nye medarbejdere og 2 forfremmelser hos No Zebra
Jesper Giversen er ansat som head of finance and administration hos No Zebra. Han kommer fra Konsulenthuset Ballisager, hvor han sad i en tilsvarende stilling. 

Tidligere har han bl.a. været business controller hos AS3 Companies og oversætter hos PwC Languages Services. 

Han er uddannet kandidat i finans på Lunds Universitet.

Jon Andersen er ansat som business development manager. Han kommer fra en stilling som mediekonsulent hos Nord Advertising. 

Tidligere har han bl.a. været salg- og marketing manager hos Randers FC og change leader hos Reach for Change. Han er uddannet bachelor i innovation og entreprenørskab fra Erhvervsakademi Aarhus. 

Morten Manø Jessen er ansat som client manager. Han kommer fra en stilling som udvikler og projektleder hos Ditmer. Tidligere har han været udvikler hos Frontstairs. 

Anders Led er ansat som digital marketing specialist. Han kommer fra Adapt, hvor han var digital marketing consultant. Tidligere har han bl.a. været sales- og marketing manager hos Triobike. 

Han er uddannet kandidat i economics and business administration fra SDU. 

Steffen Bachmand Pedersen er ansat som senior frontend developer. Han kommer fra Salling Group, hvor han var frontend developer.

Jesper Frandsen er ansat som customer care & QA consultant. Tidligere har han bl.a. været software automation tester hos Isobar, scrum master hos e2y og service consultant hos Hostnordic. Han er uddannet IT-supporter fra Århus Tech. 

Sara Eskildsen er ansat som digital marketing specialist. Hun har tidligere været ansat som digital marketing associate på bureauet under sine studier. Hun er uddannet kandidat i strategisk kommunikation fra Aarhus BSS. 

Jonatan Daugbjerg Bjerrekær er ansat som IT-supporter. Han kommer fra Sculpto, hvor han var product designer. Han er uddannet bachelor i IT og produktudvikling fra Aarhus Universitet.

Desuden er André Hedegaard Madsen blevet forfremmet til digital marketing consultant & team lead i København-afdelingen hos No Zebra. Hidtil har han været digital marketing consultant. 

Tidlighere har han været marketing- og kommunikationschef hos Konsulenthuset Ballisager og kommunikations- og marketingansvarlig hos Intempus Timeregistrering. Han er uddannet kandidat i virksomhedskommunikation fra Aarhus Universitet.

Digital marketingchef fra Spar Nord til SDC
Lise-Lotte Roed Rasmussen er ansat som head of OL, personalization and digital web services hos SDC. Hun har senest været ansat som digital marketingchef hos Spar Nord. 

Tidligere har hun bl.a. været digital marketing chef hos BankNordik, afdelingsleder for Digital & ecommer hos Falck og marketing coordinator hos G4s Security Services. 

Nye bestyrelsesmedlemmer og konsulenter til Copus
Det københavnske kommunikationsbureau Copus udvider bestyrelsen med to nye medlemmer. Samtidig er tre nye konsulenter blevet ansat. 

Katrine Thielke og Simon Kvistgaard slutter sig til bestyrelsen. 

Katrine Thielke er forfatter, foredragsholder og selvstændig rådgiver inden for digital kommunikation og markedsføring. Hun er desuden tilknytter Københavns Universitet og DMJX som underviser. 

Simon Kvistgaard bliver ny bestyrelsesformand i Copus. Han er medstifter og partner i datakonsulenthuset Inviso, som sidste år blev solgt til franske Devoteam. 

Peter Mandrup-Poulsen er ansat som strategist. Han har senest været hos TV2 Danmark, hvor han var konsulent i afdelingen branded content. 

Han er uddannet kandidat i international business communication fra CBS.

Også Maria Pham er ansat som strategist. Hun har senest været assistant project manager hos Kontrapunkt. Tidligere har hun bl.a. været project manager hos TechBBQ og hos Less Magazine. 

Hun er uddannet kandidat i management of creative business processes fra CBS. 

Josephine Lindeburg er ansat som communications specialist. Hun kommer fra Pleo, hvor hun var marketingassistent. 

Hun er uddannet kandidat i erhvervsøkonomi fra CBS. 


Top fra venstre: Katrine Thielke og Simon Kvistgaard. Bund fra venstre: Maria Pham, Peter Mandrup-Poulsen og Josephine Lindeburg

Kommunikations- og CSR-chef til Telenor
Rikke Juul Rokkedal Therkildsen er tiltrådt som kommunikations- og CSR-chef hos Telenor. Hun har tidligere været i virksomheden, da hun var kommunikationsrådgiver hos Sonofon og Cybercity, inden brandsene blev samlet under Telenor-navnet.

De seneste seks år har Rikke Juul Rokkedal Therkildsen været head of PR & communications hos teleselskabet 3, hvor hun har haft ansvaret for 3’s interne og eksterne kommunikation samt CSR. 

Tidligere har hun bl.a. været senior account manager hos Discus Communications, communications manager hos Lumigon og nordic PR manager hos HTC. 


Rikke Juul Rokkedal Therkildsen

CMO fra Home bliver partnerskabschef i Muskelsvindfonden
Mikkel Braae-Andersen er tiltrådt som partnerskabschef i Muskelsvindfonden. Han kommer fra en stilling som marketing- og kommunikationschef i Home-kæden. 

Mikkel Braae-Andersen har tidligere været bl.a. CMO hos Hi-Fi Klubben, director of sales and communications hos Aarhus Teater, account director hos Zupa Recommended og director of marketing hos Lego. 


Mikkel Braae-Andersen

Tekstforfatter til Publicity
Alisdair Mans-Cornwell er tiltrådt som editor & content writer hos PR- og kommunikationsbureauet Publicity i Aalborg.

Han er uddannet fra The University of Chichester, hvor han har studeret english & creative writing. De seneste år har han arbejdet som freelancer for en række kunder fra både USA, Storbritannien og Danmark.

Head of products til Neurons Inc
Dennis Green-Lieber er ansat som head of product hos Neurons Inc, der udvikler software inden for marketing . Han har været tilknyttet virksomheden i samme stilling som freelance. 

Tidligere har Dennis Green-Lieber været bl.a. VP product & engineering hos TwentyThree, product manager hos Founders og director of product manager hos Falcon Social. 


Dennis Green-Lieber

Forfremmelse i Charlie Tango
Tine Madsen er forfremmet til senior digital project manager hos Charlie Tango, hvor hun hidtil har været project manager. 

Tidligere har hun bl.a. været digital project manager hos Addition Consulting og Kunde & Co, marketing and project manager hos Catalystic Events og marketing manager hos Ambiente. 

Hun er uddannet kandidat i corporate communication fra Aarhus Universitet. 


Tine Madsen

Kommunikations- og marketingchef til Metroselskabet
Sofie Karen Lindberg er tiltrådt som kommunikations- og marketingchef hos Metroselskab & Hovedstadens Letbane. Hun kommer fra Now Company, hvor hun er strategisk partner.

Tidligere har Sofie Karen Lindberg bl.a. været senior VP for group communications, sustainability, branding & marketing hos FLSmidth, VP communications and sustainability hos MT Højgaard, kommunikationschef hos Bech-Bruun og communications manager i Finansministeriet. 


Sofie Karen Lindberg

Kontaktchef til Bording Danmark
Dennis Stein er ansat som kontaktchef i Creative-afdelingen hos Bording Danmark. Her skal han skabe nye kunderelationer og eksterne samarbejder samt synliggøre Bording Danmarks kompetencer i markedet med udgangspunkt i virksomhedens fire forretningsområder: Creative, Print Management, Central og Logistics.

Dennis Stein kommer fra Kindly, hvor han også var kontaktchef. 

Tidligere har han bl.a. været kontaktchef hos Jysk Fynske Medier, salgschef – ecommerce hos ScanNet og kontaktchef i Rcogm Reklamebureau. 


Dennis Stein

Forfremmelse i Kayak
Per Christiansen får marketingansvaret for APAC-området hos Kayak, hvor han hidtil har været VP for EMEA marketing. Hans nye titel er VP, EMEA & APAC marketing. 

Tidligere har Per Christiansen været global marketingdirektør for Momondo (der er en del af Kayak), direktør i Carat Danmark og head of communication planning hos Mediacom Danmark. 

Fra RIB Software til Aldi
Liselotte Walther Jørgensen er ansat som director – direct channelse hos Aldi. Hun kommer fra en stilling som operation director hos RIB Software Nordic. 

Tidligere har hun været bl.a. digital udviklingschef hos Berlingske Media, digital chef for YouSee og internet marketing manager hos Bonnier Publications. 

CMO til Sealand Capital
Kenneth Nellebjerg er ansat som CMO i Sealand Capital. Han kommer fra EasyTranslate, hvor han også var CMO.

Tidligere har han været omnichannel manager hos Power og sales manager for telecom & navigation hos Elgiganten.


Kenneth Nellebjerg

Tidl. kreativ digital fra TV 2 til The Story Laboratory
Cecilie Venndt er ansat som strategichef hos Egmont-ejede The Story Laboratory. Hun har senest været kreativ digital chef for TV 2 Creative. 

Tidligere har hun bl.a. været digital producer hos Envision og kampagnemedarbejder i organisationen IT-branchen.

Hun er uddannet kandidat i medievidenskab fra Aarhus Universitet. 


Cecilie Venndt