Navnenyt: Ny CCO til Publicis Groupe Danmark

Læs også: SoMe manager til Buchs. Kommunikationskonsulent til Discus Communications. VP for Retail media til Adform. CEO til Design denmark.

Publicis Groupe Danmark får ny CCO

Fra på mandag er Heine Jørgensen ny chief commercial officer (CCO)i Publicis Groupe Danmark. Han skal spille en central rolle i at styrke og videreudvikle Publicis’ kommercielle strategi i Danmark.

Heine Jørgensen kommer fra Aller Media, hvor han senest var CSO. Tidligere har han på mediabureausiden i en lang række år, senest knap fem år hos Mediabrands som CEO.

Heine Jørgensen

Ny SoMe manager hos Buchs

Maja Cecilie Nielsen er startet som SoMe Manager hos Buchs. Hun skal styrke kundernes tilstedeværelse på de sociale medier – både organisk og betalt. Samtidig skal hun skabe engagerende indhold og udvikle strategier, der skaber værdi for Buchs kunder.

Maja Cecilie Nielsen har tidligere udviklet digitale kampagner hos Web2Media og hjulpet med kreativ content creation hos Creative ZOO i Aarhus. Senest har hun været tilknyttet kommunikationsafdelingen i Randers Kommune.

Hun har en professionsbachelor i kommunikation fra DMJX og har studeret strategisk kommunikation på University of Missouri på sit udvekslingsophold.

Maja Cecilie Nielsen

Kommunikationskonsulent til Discus Communications

Frederik Warming er ansat som kommunikationskonsulent hos Discus Communications.

Hos Discus Communications skal Frederik Warming arbejde med at transformere komplekse budskaber til engagerende kommunikation. Han skal bl.a. rådgive kunder om PR og mediehåndtering, udvikle kreative kampagnekoncepter og sikre skarpe, målrettede tekster, der skaber værdi for både kunder og målgrupper.

Frederik Warming har tidligere arbejdet hos Helion B2B, Bro Kommunikation samt Publico Kommunikation og har en professionsbachelor i kommunikation fra DMJX.

Frederik Warming

Adform udnævner ny VP for Retail Media

Jens Bargmann er udnævnt til vice president for retail media i Adform. Han skal lede Adforms indsats ved at samarbejde med premium-kunder og udvikle skræddersyede løsninger. Jens Bargmann vil rapportere til Stefan Sommer, SVP for Global Sales & Partnerships/DACH, som står i spidsen for divisionen.

Jens Bargmann har tidligere været director of marketing operations & insights hos Zalando’s retail media-forretning. Før dette har han haft ledende stillinger hos MediaMath.

Jens Bargmann

CEO til Design denmark

Sarah Lærke Stevens skal som ny CEO føre Design denmark ind i ny æra.
Sarah Lærke Stevens kommer fra et job som brand & marcom-chef hos Louis Poulsen. Hendes evne til at omsætte strategiske visioner til konkrete resultater skal bidrage til at udvide Design denmarks tilbud og skabe større værdi for medlemmerne.

Sarah Lærke Stevens