Ny kreativ ledelse samt COO til The Story Laboratory
The Story Laboratory, der er del af Story House Egmont, har ansat ny kreativ ledelse. Det er Nino Dedenroth og Benjamin Lorentzen, der får titel af henholdsvis chief creative director og creative director.
Nino Dedenroth kommer fra en stilling som creative director hos Kubbco. Tidligere har han bl.a. været senior concept developer hos Advice, copywriter hos Co+, senior copywriter hos JVST og copywriter hos Buder Engel And Friends.
Nino Dedenroth er uddannet fra Miami Ad School.
Benjamin Lorentzen kommer fra en stilling som senior art director hos Hjaltelin Stahl, hvor han har været ansat siden 2018. Før det har han været art director hos Reputation.
Benjamin Lorentzen er uddannet professionsbachelor i kreativ kommunikation fra DMJX.
Benjamin Lorentzen og Nino Dedenroth
Samtidig er Louise Aalbæk blevet ansat som COO & client service director. Hun kommer fra Advance, hvor hun har været ansat i syv år – senest som client service director.
Tidligere har hun bl.a. været senior account manager & head of project management hos Zupa og project manager hos PeopleGroup.
Hun er uddannet cand.merc.kom fra CBS.
Louise Aalbæk
Fra Voxmeter til Advice
Juliane Bonnemose Poulsen er ansat som rådgiver i Advice. Hun kommer fra Voxmeter, hvor hun var chefkonsulent.
Juliane Bonnemose Poulsen er uddannet kandidat i sociologi fra Københavns Universitet.
Juliane Bonnemose Poulsen
Fra Kunde & Co til IIH Nordic
Andreas Brinch er ansat som client strategy manager hos IIH Nordic. Han kommer fra Kunde & Co, hvor han var konsulent.
Tidligere har han bl.a. været digital marketingspecialist hos Kræftens Bekæmpelse og head of PPC hos Traffic Lab.
Han er uddannet kandidat i business administration & organizational communication fra CBS.
Andreas Brinch
CCO til Group Online
Alexandra Maruszewicz er ansat som CCO hos Group Online. Hun kommer fra en stilling som CMO hos Ageras.
Tidligere har hun bl.a. været CMO for Daily.dk hos North Media, senior digital marketing manager hos YouSee og account director hos ZenithOptimedia.
Digital seniorprojektleder til Viegand Maagøe
Claudia Erdem er ansat som digital seniorprojektleder hos Viegand Maagøe, hvor hun bl.a. skal arbejde med skabe grøn omstilling gennem digitale brugerrejser. Hun har senest været senior projekt manager hos Merkle.
Tidligere har hun bl.a. været senior project manager hos Isobar og digital account manager hos Action Europe.
Claudia Erdem er uddannet kandidat i strategic market creation fra CBS og international bachelor i sprog og kultur fra Syddansk Universitet.
Claudia Erdem
Art director fra WhiteAway til Zupa Zite
Alexander Kjær Grote er ansat som art director hos Zupa Zite, hvor han bliver tilkoblet bureauets travel team. Han kommer fra WhiteAway Group, hvor han også var art director.
Tidligere har han bl.a. været visual designer hos Grundfos og selvstændig mediegrafiker & art director.
Alexander Kjær Grote er uddannet mediegrafiker fra Aarhus Tech og bachelor i design og visuel kommunikation fra Skolen for Visuel Kommunikation.
Alexander Kjær Grote
SEO manager til iProspect
Maria Sloth Laursen er ansat som SEO manager hos iProspect i Aarhus. Hun har tidligere været tilknyttet Dentsu som bl.a. brandambassadør og teamleder.
Maria Sloth Laursen er uddannet professionsbachelor i e-commerce fra Erhvervsakademi Aarhus.
Maria Sloth Laursen
Agency partnership manager til TikTok i Danmark
Louise Brink Emanuelsen er ansat som agency partnership manager hos TikTok. Hun har senest været paid social director hos PL & Partners.
Tidligere har Louise Brink Emanuelsen været bl.a. senior partner manager hos Facebook i Dublin og arbejdet med salgsudvikling hos LinkedIn. Hun er uddannet bachelor i branding & marketing management fra VIA University College.
Forfremmelse hos Dentsu
Louise Oue Laursen er forfremmet til senior project & activation manager hos Dentsu. Hidtil har hun været ansat som project manager.
Tidligere har hun bl.a. været client manager hos Mediacom og project manager hos Montdor Marketing.
Louise Oue Laursen er uddannet kandidat i communication & media studies fra Aarhus Universitet.
Louise Oue Laursen
Fra Wunderman til Ørsted
Leah McLean er ansat som marketing project manager hos Ørsted. Hun kommer fra Wunderman Nordic, hvor hun var project manager.
Tidligere har hun bl.a. været project manager, commercial planning hos Vestas og digital marketing manager hos NRP Home Solar i Toronto.
Leah McLean er uddannet bachelor i sociologi fra McMaster University og kandidat i international development and business studies fra RUC.
Fra Story House Egmont til Wavemaker
Kristina Andersen er ansat som influencer manager hos Wavemaker. Hun kommer fra Story House Egmont Media Sales, hvor hun var strategic influencer specialist.
Kristina Andersen er uddannet kandidat i erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation fra CBS.
Kristina Andersen
Client manager til Spinnaker Nordic
Simon From-Poulsen er ansat som client manager hos Spinnaker Nordic. Han kommer fra Frontpage PR & Kommunikation, hvor han var client lead & head of digital.
Simon From-Poulsen er uddannet kandidat i interkulturel markedskommunikation fra CBS.
Social media manager til Finansforbundet
Signe Bisbjerg er ansat som social media manager hos Finansforbundet. Hun kommer fra Skattestyrelsen, hvor hun var kommunikationkonsulent.
Tidligere har hun bl.a. været social media manager hos Djøf og Facebookredaktør hos Ældre Sagen.
Signe Bisbjerg er ansat som kandidat i international business communication fra Syddansk Universitet.
Signe Bisbjerg
Client director til Aller Media
Michael Nielsen er ansat som client director hos Aller Media. Han kommer fra YouTv, der er en del af Nuuday, hvor han var creative & brand manager.
Tidligere har han bl.a. været digital marketing manager hos YouSee, nordic client manager hos Wavemaker og digital planner hos PHD.
Michael Nielsen er uddannet kandidat i medievidenskab fra Aarhus Universitet.
Michael Nielsen
Marketing manager til Fiftytwo
Sille Ørnberg er ansat som ny marketing manager hos Fiftytwo. Hun kommer fra Xolta, hvor hun var head of marketing for Energy Systems.
Tidligere har hun bl.a. været global brand lead for mærkerne Beltone og Interton hos GN Hearing, lead market communications partner hos Novozymes, marketing manager hos Struers og manager for Paediatric Marketing hos Oticon.
Sille Ørnberg
Salgschef til Dansk Arkitektur Center
Lene Mortensen er blevet ansat som salgschef hos Dansk Arkitektur Center. Her skal hun blandt andet have fokus på Dansk Arkitektur Centers møde- konference og eventfaciliteter. Lene Mortensen kommer fra en stilling som business development manager hos Heimdall’s og har derudover en lang fortid hos BC Hospitality Group, hvor hun arbejdede i 17 år.
Lene Mortensen har en række uddannelser bag sig, senest en master i business administration fra AVT Business School.
Lene Mortensen
To nye medarbejdere til Impact
Annika Jakobsen er ansat i en nyoprettet stilling som chief people & business development officer hos Impact. Hun har senest været selvstændigt rådgiver.
Tidligere har hun bl.a. været CPO hos Flügger, underdirektør i HR Udvikling hos DSB, HR-chef i Horten og management-konsulent hos PA Consulting Group.
Annika Jakobsen
Desuden er Cecilie Frode-Jensen ansat hos Impact som senior project manager. Hun kommer fra en stilling som IT-projektleder hos Magasin du Nord.
Tidligere har hun bl.a. været IT-projektleder hos IT Minds og hos WeCode.
Hun er uddannet professionsbachelor i medieproduktion og ledelse fra DMJX og har desuden taget HD 1. del fra CBS.