Rema Distribution har valgt digitalbureauet Vertica til at bygge en ny B2B-indkøbsportal.
Formålet med den nye indkøbsportal er at løfte købsoplevelsen for distributionsselskabets strategiske samarbejdspartnere.
Rema Distribution har et mål om at omsætte for 1 mia. kroner online, og det skal den nye portal hjælpe til med at opnå bl.a. ved at udvide antallet af samarbejder og styrke de eksisterende. Blandt Rema Distributions strategiske partnerskaber er virksomheder som 7-Eleven,
Circle K, OK Plus, Flammen og Jensens Bøfhus.
”Det at gennemføre B2B-ordrer hos Rema Distribution skal være nemt og convenient. Vores nuværende løsning er ikke længere tidssvarende og vi glæder os derfor meget til at flytte vores partnere over på en ny og mere tidssvarende løsning.” siger Stine Løgstrup, partnerchef hos Rema Distribution.
Hun fortsætter:
”Dette projekt er en tydelig cementering af, at Rema Distribution nu for alvor trykker på B2B-speederen, og at der ligger store ambitioner bag. Der er uden tvivl et enormt forretningspotentiale i markedet her, og det glæder vi os til at indfri sammen med holdet hos Vertica.”
Den første udgave af REMA Distributions nye B2B-indkøbsportal forventes at blive lanceret
i slutningen af 2024.