Trine Storm når ikke at være med til Tivolis sommeråbning den 22. marts, for hun sætter sig først i stolen som marketing director den 1. april. Men hun er ikke uvant med kendte brands, for hun har tidligere arbejdet hos bl.a. Vipp, Kopenhagen Fur og senest hos Coop, hvor hun er senior marketingchef lidt endnu.
Tivoli har haft stillingen slået op efter, at Line Nøhr Kobzili, valgte at stoppe i Tivoli for at søge nye udfordringer.
”Vi har modtaget et væld af kvalificerede ansøgere, og jeg har derfor kunnet gå dybt i selektionskriterierne for Tivolis kommende marketing director. Med en solid portion indsigt i brand, data, digital markedsføring og activation, kombineret med god ledelseserfaring, er Trine et kompetent match til de opgaver, vi har foran os i de kommende år. Jeg ser frem til samarbejdet og er overbevist om at Trine vil bidrage til en fortsat optimering af Tivolis gæsterejser, content og kommercielle mål, som led i den organisatoriske og marketingdisciplinære udvikling, vi påbegyndte i 2022,” lyder det fra kommerciel direktør i Tivoli, Niels Erik Folmann.
Trine Storm får ikke langt på arbejde, for hun på på Frederiksberg. Om sit nye job, siger hun:
”Det er med enormt meget stolthed og en vis portion ærefrygt, at jeg sætter mig i stolen som marketing director for Tivoli. Jeg har altid været enormt inspireret af, hvordan Tivoli er blevet ved med at genopfinde sig selv og komme med nytænkende, moderne ideer og oplevelser, men uden nogensinde at gå på kompromis med hverken brand, kultur eller gamle dyder. Jeg vil gøre mit allerbedste for at medvirke positivt til denne fortsatte rejse i tæt samspil med alle Tivolis mange forskellige ansatte og ikke mindst et dedikeret og dygtigt marketing team.”
Trine Storm er cand.merc. i Marketing Communications Management fra CBS.