No Zebra får to ny kunder i hus

Julie Kolbeck
julie@kforum.dk

De to nye kunder er Plantorama og Botex. Det aarhusbaserede digitale bureau vinder på at koble digitale indsatser sammen med det fysiske detailled.

Efter en udbudsrunde mellem it-bureauerne Web2media, Impact, 727 og No Zebra har Plantorama valgt sidstnævnte og deres eCommerce set-up til at realisere deres digitale ambitioner om at vækste via en cross-channel strategi, der favner både digitale discipliner og offline-aktiviteter.

No Zebra kan også glæde sig over, at have genvundet Botex som kunde.

”Genoptagelsen af samarbejdet med No Zebra, sker på baggrund af at vi internt satser stærkt på det digitale og dermed har sat nogle målsætninger, der skal indfries b.la. i form af vækst og online tilstedeværelse. Her mener vi, at No Zebra har de kompetencer, vi skal bruge for at komme i mål.” siger Erik Vinther, CEO i Botex.

No Zebra skal nu løfte den opgave, virksomhederne står overfor i forhold til at udvikle og designe en platform, der understøtter hele kunderejsen – både i forhold til digitale touchpoints og fysiske berøringsflader – og samtidig kunne arbejde med 360 graders digital marketing, som også består af: email-marketing, SoMe og andre kampagnerelaterede discipliner såsom retargeting og AdWords.

”Vi oplever No Zebra som et meget kompetent team, som vil sikre Plantorama’s løbende overgang fra de traditionelle medier til de digitale på professionel vis.” Fortæller Peter Vang Christensen, CEO hos Plantorama

Det aarhusianske e-handelsbureau har tidligere udviklet omni – og cross-channel strategier for blandt andet Kvik og Fri Bikeshop, men glæder sig til at bistå Plantorama og Botex som samarbejdspartner inden for treenigheden: udvikling/integration, design/UX og digital marketing, der alt sammen udmunder i et omni-channel koncept.

”Vi glæder os til at arbejde med to stærke danske brandowners, der for alvor skal konkurrere digitalt på tværs af online og offline – og vigtigst af alt, supportere hele kunderejsen. De to samarbejdsformer vil byde på strategisk forretningsudvikling og en digital modningsproces af kunderne via vores tre discipliner udvikling/integration, design/UX og digital marketing.” siger Jesper Holm Joensen, CEO i No Zebra.