Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Nicolai Jørgensen er gået fra Brandculture til Openminded som partner og strategisk planner

Der stod adm. dir. på Nicolai Jørgensen’s visitkort hos Brandculture. Nu skal der i stedet stå Openminded som firmanavn samt strategisk planner og partner.

Nicolai´s primære opgaver på Århus-bureauet bliver at rådgive og sparre med bureauets kunder om udvikling af brands, udvikling af kreative kommunikationskoncepter og udvikling af nye salgskanaler.

Han har mere end 10 års erfaring med salg af mærkevarer, i at skabe og implementere branding strategier samt at udvikle organisationers/kulturers evner til at engagere virksomhedens medarbejdere i brandet.

Udover Brandculture har karrieren budt på job som Sales & Service Executive i MyTravelNorthernEurope, Chef for Wallmans Saloner i Malmø samt som Business Developer/konsulent i Connectia med speciale i retail sales og management.

Openminded er et full-service reklamebureau fra Århus med 10 ansatte samt en lang række freelancere.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club