2 bureauer og 1 produktionsselskab skal gøre boligudlejningsselskab kendt

Peter Engholm
25@mail.dk

Balder Danmark er ude med en større kendskabskampagne, herunder en kampagnefilm.

Boligudlejningsselskabet Balder Danmark har for nylig skudt en ny, større kendskabskampagne i gang med hjælp fra mediabureauet Hilmar Høgsberg. Den omfatter bl.a. en kampagnefilm, som går under navnet ”Lejeboliger med plads til livet”.

Bag filmen står det kreative bureau Müller Thomassen, der har udviklet den sammen med produktionsselskabet Uitch Iscratch Productions.

Omdrejningspunktet for filmen er ifølge en pressemeddelelse ”situationer, der giver en følelse af, at Balders lejeboliger er rummelige i mere end én forstand”. Det læner sig op ad Balders mantra om at give kunden “mere end bolig – du får et hjem”.

Emil Thomassen, partner og kreativ direktør hos Müller Thomassen, siger i pressemeddelelsen:

“Det har været vigtigt for os, at filmen får tydeliggjort Balders rummelighed og plads til livet i deres boliger. Det har vi indkapslet i den nye film, som vi glæder os til at få udover stepperne.”

Udover kendskabsfilmen består Balders nye kampagne desuden af radiospots, online markedsføring, bus- og biografreklamer.

Credits

  • Kunde: Balder Danmark A/S
  • Kreativt ansvarlig: Müller Thomassen
  • Produktion: Uitch Iscratch
  • Instruktion: Jesper Skoubølling & Jakob Havmøller