2 nye partnere i Hjaltelin Stahl Direct

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Dermed kommer Hjaltelin Stahl Direct op på fire partnere. Samlet kommer partnerkredsen i Hjaltelin Stahl gruppen op på 10.

Hjaltelin Stahl er i det seneste år vokset betragteligt – også på medarbejdere. Væksten har bl.a. fundet sted i den del af gruppen, der er samlet i Hjaltelin Stahl direct, og nu er det så også blevet tid til at udvide partnerkredsen her.

Det gælder Jesper Jørgensen og Angelo Pozzato, der kom til Hjaltelin Stahl Direct fra henholdsvis Partners og Magnetix.

I Hjaltelin Stahl Direct kommer de til at udgøre partnerkredsen sammen med Jonas Sylvest, der er CEO for den del af gruppen, samt kreativ direktør, Pernille Strøm.

Partnerkredsen i Hjaltelin Stahl bliver således fordoblet – og det samlede antal partnere i gruppen vokser fra 8 til 10.

”I dagligdagen vil det være de 10 partnere, der samles og diskuterer bureauets drift og strategi,” siger Jens Peter Jensen, der er CEO for Hjaltelin Stahl.

Han kan yderligere fortælle, at Hjaltelin Stahl forventer at vokse til en bruttoavance på omkring 100 mio. kr. i 2015 – og at 25-30 pct. af dette ligger i Hjaltelin Stahl Direct.

”2015 bliver ligesom 2014 et rigtig fint år, og vi lander i omegnen af tallet 100 i både antal medarbejdere og bruttoavance. Her har der ikke mindst været fuldt blus på kedlerne i Hjaltelin Stahl Direct, og vi har derfor besluttet at forstærke partner- og ledelsesgruppen her,” siger Jens Peter Jensen.

Jonas Sylvest siger videre:

”Med Jesper som ny leder på kontaktsiden og Angelo på tech, har Pernille og jeg fået styrket vores muligheder for yderligere at udvikle vores tilgang til markedet. Vores fremtid ser vi meget lyst på, og vi tror på, at vi har skabt en helt unik position i krydsfeltet mellem omnichannel automation, customer experience og kreativ kommunikation.”

Angelo Pozzato kom til Hjaltelin Stahl Direct efter mange år på Magnetix, mens Jesper Jørgensen tidligere har været 8 år hos Wunderman og et enkelt hos Partners.

”Der er ikke mange i branchen, der har formået at skabe en direkte
sammenhæng mellem datadrevne indsigter, kreativ konceptudvikling
og omnichannel eksekvering, men det er man lykkedes med hos Hjaltelin Stahl,”
siger Jesper Jørgensen.



”Jeg føler mig så tiltrukket af tanken om et medieuafhængigt

fælleskab. Et fællesskab der gør detmuligt at forene både
”logic & magic”, som vi kalder det i Vestergade,” siger Angelo Pozzato