Mobilselskabet 3 lancer er i dag et en kampagne og et nyt kommunikationsunivers med skuespiller Stine Stengade som ny frontfigur. Til gengæld går 3’s hund, Boston Terrieren igen. Kampagnen skal promovere 3Family-konceptet med overliggeren ‘Et tilbud I ikke kan sige nej til.” Bag kampagnen står 3’s bureau Co Plus.
Det nye univers er slagkraftigt, skriver 3 i en pressemeddelelse og marketing director Jesper Thyssen, der for nylig kom til 3 fra Danske Spil, uddyber:
“Vi er ikke bange for at kommunikere med kant, det er vi kendt og anerkendt for. Det nye univers for3Family signalerer, at loyalitet betaler sig – præcis som det gør hos 3. Jo flere familiemedlemmer, der samlerabonnementet hos os – jo billigere bliver det for familien som helhed.”
Ordet loyalitet samt “et tilbud I ikke kan sige nej til” leder tankerne hen på sammenhold og mafia, og det er da også tankerne bag kampagnen, som henter inspiration i Vito Corleones film Godfather, og som skal sælge de fordele kunderne får, hvis man samler sine abonnementer i 3Family.
Kampagnen lanceres på 3’s egne kanaler, i 3Butikkerne, og vil blive udrullet i Tv-reklamer, biografer og outdoor annoncering.
I alt er der fire film, hvoraf den første er ude i dag og de næste tre lanceres i løbet af de kommende måneder. Filmene er instrueret af Nikolaj Steen og produceret af Nicolai Berthelsen via hans eget selskab NB Production, som han har ved siden af sit partnerskab i produktionsselskabet KlubModerne. Nicolai Berthelsen har produceret film for 3 i mange år.