Efter at have haft ansvaret for at opbygge teleselskabet 3’s kundebase og loyalitetsprogrammer siden 2005 har Sven Michelsen valgt at sige sit job op uden at have et nyt på hånden.
Han karakteriserer bruddet som udramatisk og et resultat af en snak om den fremtidige retning for arbejdet med kundebasen.
“Da jeg startede i 2005, var jeg meget spændt på om det kunne lykkes at opbygge tillid og loyalitet overfor en hel ny teknologi og med en meget skeptisk presse på sidelinien. I dag har 3 nogle af de mest loyale kunder blandt de store spillere i telemarkedet, hvilket har været medvirkende årsag til den enorme vækst 3 har præsteret,” siger Sven Michelsen – uden dog at uddybe hvad snakken om den fremtidige retning indeholdt.
Det er ca. 15 måneder siden, at 3 valgte at flytte dialogbudgettet fra dialogbureauet, Responsive til reklamebureauet Co+Høgh.
Hos 3 fastslår informationschef, Stine Green Paulsen, at der ikke er et kursskifte på vej i arbejdet med kundebasen.
“Vi udvikler selvfølgelig hele tiden vores strategi for, hvordan vi arbejder med at skabe gode og loyale kunder, men vores fokus og ambition for kundebasen er fortsat den samme,” siger Stine Green Paulsen, og fastslår, at Sven Michelsens beslutning om at sige op er et personligt anliggende, som hun selvfølgelig ikke vil kommentere på.
Om sin fremtid Sven Michelsen, at den både kan være inden for en større virksomhed, en nystartet eller som konsulent.
“Det har været en hektisk periode, og jeg ser frem til en kort pause inden jeg vil gå i gang med at planlægge fremtiden,” siger Sven Michelsen.