Af Peter Engholm 25@mail.dk

Fremover skal reklamebureauet Co+Høgh også tage sig af dialog.

Teleselskabet 3 konsoliderer sit bureausamarbejde, så det nuværende reklamebureau, Co+Høgh, fremover også skal håndtere dialog-delen. Den har Responsive hidtil stået for.

“Vi har igennem tre år været rigtig glade for Co+Høgh,” sagde kommunikationschef hos 3 i Danmark, Stine Green Paulsen, ved en tidligere lejlighed til Bureaubiz, men nu er hun mere fåmælt:

“Vi har ingen kommentarer til vores bureausamarbejde – det holder vi internt, mellem bureauet og os”.

Hun vil således ikke svare på spørgsmål om, hvor omfattende konsolideringen hos Co+Høgh vil være – om man har planer om at flytte flere budgetter, som f.eks. online-budgettet, der ligger hos Wunderman, til Co+Høgh – samt om konsolideringen er et udtryk for et ønske hos 3 om at spare på markedsføringsudgifterne.

Gaute Høgh, Co+Høgh, lægger sig på samme linje som teleselskabet og kommenterer ikke kundeforholdet, mens adm. direktør hos Responsive, Tomas Gorrissen, har følgende kommentar til det nu afsluttede kundeforhold:

“Vi har haft et fantastisk samarbejde med 3, der er gået fra en høj churn til en lav churn, og fra store udfordringer med kundetilfredshed til større kundetilfredshed. Det er trist, at samarbejdet stopper, men glædeligt at andre kunder – heriblandt L’easy – udvider samarbejdet, og at vi til stadighed får nye kunder. F.eks. kan vi nu skrive Trygfonden på listen,” siger Tomas Gorrissen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club