Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk
Fra venstre: Nicolai Damgaard og Kasper Kolaski

Det aarhusianske digitale bureau Searchmind er nået op på 50 medarbejdere og udvider nu partnerkredsen med to.

Siden starten i 2016 er det aarhusianske digitale bureau Searchmind gået fra få til omkring 50 medarbejdere. Alene i forhold til sidste år, er der sket en fordobling og i forhold til forrige år er der sket intet mindre end en tredobling. Samtidig har man i regnskabet for 2021 nået en bruttofortjeneste på 21 mio. kr. og en bundlinje på 7,8 mio. kr.
 
Bureauet, der er er eksperter i SEO, Google ads annoncering, Facebook annoncering og marketing automation, blev etableret af Anders Bjerre og Brian Ahle. Nu udvider man partnerkredsen med COO Nicolai Damgaard og CPO Kasper Kolaski. 

“Det betyder meget for os som bureau at have en ledelsesmæssigt stærkt funderet partnerkreds, som taler samme sprog og er enig i de værdier Searchmind bliver styret af og netop derfor er det en stort styrke at kunne byde Nicolai og Kasper velkommen i partnerkredsen,” siger CEO Anders Bjerre. Han fortsætter:

“Udvidelsen af partnerkredsen giver os ekstra ressourcer til at realisere vores ambitioner om at være det mest attraktive bureau for både vores medarbejdere og vores kunder. Vi arbejder med at skabe high performance, hos vores kunder og i måden vi selv tilgår opgaver på og her er begge nye partnere et stort aktiv med deres erfaring i branchen.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club