Fire virksomheder kæmper om Sociale Medier Prisen

peng

Med et bureau som medarrangør uddeles der for andet i træk en pris til den virksomhed, der ifølge forbrugerne har gjort det ekstraordinært godt på de sociale medier.

Igen i år har forbrugerne talt og nomineret fire danske virksomheder til Sociale Medier Prisen 2013, der uddeles onsdag den 24. april i forbindelse med seminaret Danskerne deler holdninger på sociale medier – Vi deler vores med dig”.

Prisen blev første gang uddelt sidste år, hvor Kræftens Bekæmpelse løb med sejren for sin indsats på sociale medier – stærkt medvirkende årsag var den fint eksekverede “Støt brysterne”-kampagne.

De nominerede i år er Bilka, DR, Club Matas og Roskilde Festival, der alle har fundet vej til shortlisten ved at forbrugerne – i to omgange – har fortalt hvilke virksomheder, der har gjort det ekstraordinært godt i de sociale medier.

Den endelige vinder kåres på seminaret i Børssalen i København på baggrund af de 400 seminardeltageres stemmer.

Seminaret afholdes i samarbejde mellem Infomedia, Patchwork og YouGov. Her vil resultaterne af to undersøgelser af hhv. professionelle kommunikatørers og forbrugernes holdning til og brug af sociale medier også blive fremlagt. 

Events

Se flere