Marketingmanager hos Miinto.dk Thomas Kroman havde den glæde for nylig at blive kåret som et af Berlingskes 100 talenter.
Nu kan Thomas Kroman så glæde sig over, at Miinto.dk – med egne ord Skandinaviens største online modebutik med kontorer i fem europæiske lande – nu er nomineret til FDIHs e-handelspris i en af fire nye kategorier: Bedste marketingkampagne.
De to øvrige nominerede i Bedste marketingkampagne-kategorien – hvor prisen gives til virksomheder der har gennemført en effektiv marketingkampagne og som har hævet trafikken og salget markant i webshoppen – er loebeshop.dk og Oddset.
De tre øvrige nye kategorier er Bedste design, Bedste værktøj til e-handel og Vækstprisen.
E-handelsprisen 2013 uddeles den 23. maj i Falkonérsalen på Frederiksberg, og de nominerede i alle kategorier er:
1. B2C
- Unisport
 - Saxo.com
 - Aarstiderne
 
2. B2B
- Brødrene Dahl
 - Firmafon
 - Grene
 
3. Bedste nye e-handelsvirksomhed
- Autouncle
 - eBogholderen
 - EasyTranslate
 
4. Mobil e-handel & services
- Danske Bank
 - Taxa 4×35
 - DSB: Mobilbilletter
 
5. Cross-border
- Skatepro
 - SmartGuy
 - WhiteAway
 
6. Årets detalje – bedste design
- STOK emballage
 - Firmafon
 - Flügger
 
7. Bedste marketing kampagne
- Miinto
 - Loebeshop.dk
 - Oddset
 
8. Vækstprisen
- Skatepro
 - Trustpilot
 - Unisport
 
9. Omni-channel
- Matas
 - Falck
 - Nemadvokat
 
10. Bedste værktøj til e-handel
- Komfo
 - Usertribe
 - Miinto