Jysk ansætter ny marketingdirektør

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Jysk har fundet erstatningen for Bitten Brun Nielsen, der stoppede ultimo sidste år. Den nye marketingdirektør er fundet hos Expert.

I november måned gik Jysks marketingdirektør, Bitten Brun Nielsen til Bilka.

Nu har Jysk så fundet hendes afløser, som kommer fra Expert.

Det er Michael Gade, som bliver ansvarlig for marketing i den del af Jysk, der hedder Jysk Nordic, der dækker 18 lande af de 35 lande som Jysk har butikker i.

Marketing i de andre lande hører henholdsvis under Dänisches Bettenlager og Jysk Franchise.

Michael Gades opgaver bliver blandt andet at sikre kundeindsigt, udvikle marketingstrategier samt sikre eksekvering, skriver Jysk i en pressemeddelelse.

Michael Gade er uddannet cand. merc. fra Handelshøjskolen i Aarhus i 1998.

Før han kom til Expert i 2009, var han marketingchef hos Kog&Kande og før det kontaktchef hos Happy Advertising.

Michael Gade begynder hos Jysk den 3. februar.