Ny partner i Konstellation

Peter Engholm
25@mail.dk

Det kreative digitale bureau føjer en femtemand til partnerkredsen i form af bureauets kontaktdirektør gennem de seneste to år.

Før et ægteskab ser man – som oftest – kemien an. Det samme gælder også et registreret partnerskab, hvad man vel godt kan kalde det, når en person køber sig ind i partnerkredsen på et bureau.

Kemien er syretestet, og Konstellations kontaktdirektør Claus Leinøe er nu blevet partner.

”Claus Leinøe har i de seneste 2 år været et stærkt aktiv for vores bureau, og vi er overbeviste om, at han fortsat vil bidrage væsentligt til Konstellations positive udvikling og position i markedet. Claus’ forretningsindsigt og erfaring komplimenterer vores kreative og tekniske teams. Udover dette er Claus en superflink fyr, der svinger godt med resten af holdet”, siger Nicolai Elmqvist, CEO og partner, i en pressemeddelelse.

Konstellations partnerkreds tæller – foruden Nicolai Elmqvist og Claus Leinøe – Mads Sülau Jørgensen, Rune Bromer og Thomas Pries. Sidstnævnte siger om den nye partner:

”Claus er konkurrencemenneske, og den vindermentalitet har han taget med ind i Konstellation. Han formår at skabe en ro og målrettethed omkring den kreative proces, der gør, at vi kan have fart på uden at miste følingen med tingene.”

Claus Leinøe dyrker triatlon og deltager til sommer for 3. gang i Ironman Copenhagen. Han har været partner og kundeansvarlig i det digitale bureau Ahead, der i sin tid blev solgt til Valtech. På cv’et står også AdPeople og Ogilvy. Senest kommer han fra en stilling som Client Services Director hos BtB bureauet Cross-Border Communications.

I pressemeddelelsen siger Claus Leinøe blandt andet:

”Jeg har følt mig hjemme fra dag ét. Ikke blot kompetencerne og indgangen til tingene, men i særdeleshed kulturen og menneskerne, gør bureauet til noget specielt.”