Magasin du Nord styrker marketing

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

En nyoprettet stilling som marketingchef er blevet besat med en kvinde med bred marketingerfaring. Senest som Head of Shops hos Trendsales.

Magasin du Nord styrker marketingafdelingen med oprettelse af en ny marketingchef-stilling.

Den nye marketingchef bliver Birgit Winkel. Hun er hentet hos Trendsales, hvor hun som Head of Shops primært var ansvarlig for Trendsales’ afdeling for salg af nye varer.

Hos stormagasinet bliver Birgit Winkel blandt andet ansvarlig for offline kommunikation som eksempelvis Magasin katalogerne samt at integrere de digitale platforme yderligere i det daglige arbejde.

Desuden skal hun sammen med sit team udbygge og udvide Goodie Card konceptet.

Hun kommer til at referere til marketingdirektør Lise Bloch Thomsen, som er ansvarlig for en marketingafdeling på 35 medarbejdere.

Birgit Winkel har tidligere været marketingdirektør i TDC samt salgs- og marketingchef i Citibank. Hun starter 1. juni hos Magasin du Nord.