Co-Ro er et dansk selskab, der er over 70 år gammelt. De færreste kender selve virksomheden, men de fleste kender produkter som Sunquick, Suntop, Suncola, Sunjoy, Sun Lolly og Original Juice.
Nu har læskedrikproducenten, der er til stede i over 100 lande, valgt et reklamebureau til læskedrik-mærket, Suntop.
Bureauet er In-Mind, som Co-Ro kendte i forvejen – bureauet arbejdede nemlig for Co-Ros frys-selv-is mærke Sun Lolly.
Om at have In-Mind på både Suntop og Sun Lolly siger Mette Klitvang Mehlsen, Regional Marketing Manager, Europe hos Co-Ro:
”Vi ser fornuft i at samle budgetterne ét sted. På den måde kan vi bedre styre vores aktiviteter og samtidig få mere ud af budgetterne. In-Mind har vist den rette tilgang til målgrupper og forståelse for platforme, og de har gode erfaringer med at tiltrække kædekontorernes opmærksomhed, når det handler om at få varerne godt ud på gulv i butikkerne. Vi har stort fokus på synlighed i dansk dagligvarehandel, og vi har nogle brands, hvor vi ønsker at integrere aktiviteter in-store med fan-engagement på sociale medier.”
Hos In-Mind ser kreativ direktør Jesper Braüner frem til at være med til at udleve kundens ambitioner:
”Co-Ro har et ønske om at stå skarpere i den danske detailhandel og samtidig skabe bedre synergi mellem trade og social media. Det er en rigtig spændende og visionær kunde, der passer godt til vores måde at arbejde på…