3 søger kreativ kant i ny BtB-kampagne

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Selskabet går på TV2 News med flere reklamefilm, hvor man søger at skabe mere liv i i BtB-markedsføringen.

Reklamefilm på TV2 News har det med at virke meget corporate-agtige. Nu forsøger teleselskabet 3 at skille sig ud i mængden med en ny kampagne, der i første omgang består af tre reklamefilm.

”Markedsføring på B2B-markedet er ofte meget traditionelt, konservativt og til tider lidt kedeligt. Med vores nye kampagne markerer vi os ved at gå til kanten rent kreativt. Kampagnen skal skabe opmærksomhed omkring vores brand og øge kendskabet til vores populære 3LikeHome-produkt,” siger Daniel de Visme, der er Head of Business Marketing hos 3.

Det er 3’s mangeårige bureaupartner, Co+, der har stået for kampagnen, der fra i morgen fredag vil gå på TV2 News og desuden støttes op af online aktiviteter.

”Vi har ikke tidligere brugt TV som markedsføringskanal i 3Business. TV 2 News er imidlertid særdeles oplagt, da deres seere i høj grad flugter med vores kernemålgruppe. Vi har således store forventninger til kampagnen, der er central i vores brand building-aktiviteter på erhvervsmarkedet,” siger Daniel de Visme.