Verden er under voldsom forandring og det er den måde, man driver forretning på også. Der skal være styr på juraen, men fordi forandringer foregår så hurtigt, kan juridiske rådgivere ikke altid vide alting.
Det er udgangspunktet for advokatvirksomheden Hortens nye kampagne, som Advice står bag ligesom de har udviklet en ny brandplatform.
”Kampagnen skal positionere Horten som et nysgerrigt og fremadskuende advokathus, der tør gå ud i det ukendte med deres klienter,” siger Ralf Lodberg, CCO og partner hos Advice.
Kampagnen indeholder en herofilm, printannoncer i Børsen, outdoorannoncer i København, Hellerup og Aarhus samt LinkedIn og programmatic annoncer, som har fokus på internationale sites som cnn.com og Bloomberg.
”Vi er rigtig glade for den nye kampagne, som er baseret på et stort researcharbejde og dyb indsigt i, hvad vores kunder har brug for. Som advokathus oplever vi en stigende kompleksitet på de store dagsordener som for eksempel energi og digitalisering. Mange af de regler, der sætter rammerne for vores liv her og nu, kan ikke bruges i morgen, og vi er nødt til at være nysgerrige og turde gå ind i det nye spændende mulighedsfelt sammen med vores kunder. Kampagnen fortæller om, hvor meget vi glæder os til at navigere fremtiden sammen med vores kunder,” siger Anne Krull, senior kommunikationsrådgiver hos Horten.
Målgruppen er topledere og juridiske chefer i de store virksomheder i Danmark. Grunden til, at man har fokus på internationale sites, er at en del af målgruppen ikke er dansk og, at de orienterer sig i internationale medier.
Filmen er produceret af Advices egen filmproduktionsenhed i samarbejde med instruktøren Mette Carla. Producer er Patrick Mønsted Lund Bendix og Jens Mouritzen har stået for lyddesign.
Kampagnen kører indtil videre i første kvartal. Advice har haft Horten som kunde siden 2016.