Joe & The Juice vælger dansk performancebureau som global SEO-partner

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Med 400 internationale butikker vil den danske juice- og kaffekæde sikre en sammenhængende thought leader-strategi.

Den danske juice- og kaffekæde, der har 400 butikker i Europa, USA, Sydkorea og Mellemøsten, har valgt det danske performancebureau Bonzer som global SEO-partner.

Opgaven lyder på at optimere Joe & The Juices digitale synlighed og sikre en konsistent online tilstedeværelse, der understøtter kædens globale ekspansionsstrategi, skriver parterne i en pressemeddelelse.

Partnerskabet skal endvidere sikre en sammenhængende thougt leader-strategi, der balancerer kædens globale brand med lokale markedsbehov for at opnå markedsdominans inden for search.

”Vi er begejstrede for at samarbejde med Bonzer som vores globale SEO-partner. Deres ekspertise inden for søgemaskineoptimering vil være afgørende for at styrke vores digitale tilstedeværelse og nå ud til endnu flere kunder verden over. Vi ser frem til de resultater, dette samarbejde vil bringe,” lyder det fra digital marketing for Joe & The Juice, Miguel Martin i pressemeddelelsen.