Fra rugbrød til wraps: K-Salat laver nyt koncept

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

JRNY er bureauet bag det nye koncept. Mindshare har eksekveret kampagnen.

Med målet om at udvide K-Salats rolle som pålægssalat til at blive en central del af unges madkultur, har bureauet JRNY skabt Deli D’hjemme-konceptet for K-Salat.

”I stedet for blot at være en fast bestanddel af smørrebrød og madpakker, viser vi, hvordan K-Salat kan bringes ind i en verden af trendy måltider som wraps, salat bowls, sandwichbrød, pitabrød og bagels – alt sammen inspireret af den madkultur, som børn og unge i dag omfavner,” siger Jakob Blom, der er kreativ og stifter af JRNY.

Målgruppen bliver gennem en QR-kode på emballagen inviteret til at besøge en digital platform, hvor de kan finde opskrifter, video, tutorials og kreative måder at bruge K-Salat på i deres egne måltider.

Kampagnen, der kommer til at køre over lang tid, kører på TV 2 Play, Metas kanaler og via OOH og er planlagt af Mindshare.