Navnenyt: Marketingchef til DGI Byen

Læs også: Agency partnership manager til Channel Factory. Seniorrådgiver til Have Kommunikation. Udnævnelse til projektchef hos Bubble. COO til Gneis Agency. Marketing director til Les Deux. Client manager til Cadesign Form. SoMe-ansvarlig til Presse-fotos.dk. Partneransættelse samt udnævnelse hos Friday. Instruktør til Bacon.

Channel Factory ansætter agency partnership manager

Channel Factory har ansat Mette Knak som agency partnership manager for at styrke væksten i Danmark. Mette Knak kommer fra Google Danmark, hvor hun har arbejdet i godt ni år, senest som industry manager. Tidligere har hun bl.a. arbejdet hos Starcom og Mediacom.

Mette Knak

Have Kommunikation har ansat seniorrådgiver

Have Kommunikation har ansat Ali Aminali som seniorrådgiver i public affairs & kommunikation.

Han har tidligere været pressechef for Moderaterne samt journalist og radiovært på 24syv, hvor han stod bag sit eget samfundspolitiske magasin. Desuden har han været ansat hos Berlingske i en årrække som klummeskribent og podcastvært. Pt er han fast kommentator og anmelder hos Altinget og en del af panelet i News & Co på TV 2 News.

Ali Aminali

Udnævnelse hos Bubble

Tonje Kromann Nissen er udnævnt til projektchef hos reklamebureauet Bubble. Hun startede på bureauet i 2021 som marketing manager, og har tidligere arbejdet hos bl.a. BDO Danmark som kommunikations- og marketingkonsulent.

Tonje Kromann Nissen er kandidat i medievidenskab fra Aarhus Universitet.

Tonje Kromann Nissen

DGI Byen opretter marketingchefstilling

DGI Byen har ansat Pernille Rasch som ny marketingchef i en nyoprettet stilling. Med ansættelsen markerer DGI Byen en strategisk opprioritering af branding-indsatsen med det formål at blive hovedstadens kraftcenter for bevægelse, aktive fællesskaber og forebyggende sundhed.

Pernille Rasch kommer fra en stilling som marketingchef hos Concento.co. Før det var hun marketingchef på Det Kongelige Teater, hvor hun i alt arbejdede i ti år.

Pernille Rasch er cand.merc. i marketingstrategi og forbrugeradfærd fra CBS.

Pernille Rasch

Gneis Agency ansætter COO

Esben Amtorp er ansat som chief commercial officer & partner hos Gneis Agency. Han kommer fra en lignende rolle hos Kvantum. Tidligere har han bl.a. arbejdet hos Hjaltelin Stahl, Envision og Anew.

Esben Amtorp

Les Deux ansætter marketing director

Mikkel Pedersen er ansat som marketing director hos Les Deux. Han kommer fra Just Eat, hvor han var i en længere årrække, senest som senior director marketing, North Europe. Tidligere har han bl.a. været medstifter af Depanneur samt været ansat hos Magasin du Nord.

Mikkel Pedersen

Cadesign Form ansætter client manager

Nanna Ann Pedersen er ansat hos Cadesign Form som client manager fra den 15. september. Hun kommer fra Bestseller, hvor hun var photo team lead. Tidligere har hun været ansat hos bl.a. Campfire og YdePlus.

Nanna Ann Pedersen

Presse-fotos.dk har ansat en SoMe-ansvarlig

Sarah Falsing er ansat som SoMe-ansvarlig hos Presse-fotos.dk. Hun kommer fra et job som content creator hos TBPSupply. Tidligere har hun bl.a. arbejdet som projektansat hos Blu, TjekDet og Morsing.

Sarah Falsing er cand.mag. i dansk med speciale i kommunikation og medier fra Københavns Universitet.

Sarah Falsing

Friday ansatter partner

Louise Stenstrup bliver partner hos Friday med ansvar for public affairs fra den 1. oktober. Hun kommer fra Operate, hvor hun de seneste fem år har været head of public affairs. Før det var hun direktør for Dansk Teater. Tidligere har hun bl.a. været kommunikations- og sekretariatschef for tænketanken Justitia.

Louise Stenstrup

Desuden er Emma Nordmark blevet udnævnt til chef for projektledelse og træning. Hun får ansvaret for et nyoprettet team af projektledere. Samtidig bliver hun ansvarlig for at udvikle arbejdsområdet, hvor Friday træner topchefer, ledere, beslutningstagere og specialister.

Emma Nordmark har arbejdet som rådgiver på Friday i fem år. Før det arbejdede hun i knap fire år hos DR.

Emma Nordmark

Ny instruktør til Bacon

Tidligere i år instruerede Alma Har’el en kampagne for det amerikanske mærke Coach med Hollywood-skuespilleren Charles Melton i hovedrollen. Kampagnen blev optaget i København med lokal produktion af Bacon og blev begyndelsen på et samarbejde, der nu formaliseres, ved at instruktøren slutter sig til Bacons roster for skandinavisk repræsentation på reklamefronten.

Ud over sit instruktørarbejde er Alma Har’el grundlægger af Free the Work, en nonprofitorganisation og talent-platform for underrepræsenterede skabere inden for medier, film og reklame. Initiativet har ændret praksis omkring udbud og ansættelser og hjulpet med at skabe muligheder i en ellers strukturelt lukket branche.

Alma Har’el