Agency Spring er pr. 1. marts Hyundais nye bureaupartner i Danmark.
Tidligere har bilimportøren haft Clienti som bureau.
Det er Agency Springs første bilkunde og man skal hjælpe Hyundia med opgaver inden for branding, retail, marketing automation, kundeprogrammer og digital aktivering.
”Vi er utrolig stolte over at have fået Hyundai som kunde. De er vores første bilbrand, men vi er sikre på, at vores erfaring og stærke kompetencer inden for alle brandingens og eksekveringens discipliner vil hjælpe til at give Hyundai en endnu stærkere stemme på det danske marked og på tværs af platforme. Vi har store planer og glæder os meget til at komme i gang,” siger Peer Brændholt, CEO for Agency Spring.
Bureauet blev valgt efter en pitch mellem tre bureauer, men Head of Marketing, Torben Lynge Overgaard fra Hyundai Danmark, vil ikke ud med, hvem de andre bureauer var.
Til gengæld vil hang erne fortælle hvorfor valget faldt på Agency Spring:
”Vi valgte Agency Spring, fordi de igennem pitch-processen demonstrerede stor forretnings- og retailforståelse. Derudover har de vist deres værd både kreativt og produktionsmæssigt for flere internationale kunder.”
Han fortsætter: “Agency Spring skal både være med til at skabe relevant og nytænkende content for os og rulle eksisterende, globale koncepter ud på det danske marked. Det var helt afgørende for os, at vi fandt et bureau, der kunne mestre begge discipliner”.
På mediabureausiden bruger Hyundai Havas ifølge en international aftale.
