Robert/Boisen & Likeminded var glade, da man i sommeren 2010 vandt konkurrencen om 7-Eleven. Glæden blev dog relativt kort, idet kæden nu er i gang med at finde et nyt bureau.
I 2010 hed marketingchefen Camilla Raffnsøe. Nu hedder han Bo Velling-Theisen, og han kom til sidste efterår fra et job i Coop. Han forklarer konkurrencen således:
“Jeg tror, det har været godt at have Robert/Boisen inde i en periode. De har været med til at rense luften og kigge på, hvordan vi gør tingene. De har også lavet fine ting for os. Men det har været min vurdering, at de ikke er det rigtige valg for os fremadrettet,” siger Bo Velling-Theisen.
7-Eleven er en kæde, der er vokset meget i de senere år med overtagelsen af en række andre kiosker hos bl.a. Shell og DSB. Det viser meget større bredde, og samtidig vil man gerne stå skarpere på en række områder – som f.eks. sundhed.
Bo Velling-Theisen fremhævede i efteråret også online som et fokus-område.
Han vil ikke oplyse hverken hvem eller hvor mange bureauer, der deltager i konkurrencen.