A-kasse ansætter marketingchef

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Akademikernes A-kasse omstrukturerer og opretter en marketing- og kommunikationchefstilling.

Akademikernes A-kasse omstrukturerer og opretter en marketing- og kommunikationschefstilling.

Den nye chef er Birgitte Koch Jacobsen, der kommer fra Rigspolitiet, hvor hun var kommunikationschef.

Birgitte Koch Jacobsen bliver chef for  marketing og kommunikation med 24 ansatte. Samtidig bliver hun en del af ledelsen.

Birgitte Koch Jacobsen får ansvaret for at øge synligheden over for både dimittender fra uddannelsesinstitutioner, kommende medlemmer og A-kassens 230.000 medlemmer, og hun skal samtidig styrke brandet som en effektiv og nytænkende jobskaber på tværs af a-kassens 22 faggrupper.

Desuden skal Birgitte Koch Jacobsen synliggøre Akademikernes A-kasses indsats over for erhvervslivet.

Birgitte Koch Jacobsen siger om sit nye job:

”Arbejdsmarkedet berører os alle, hvad enten vi har et job eller ej. Jeg glæder mig til at være en del af en a-kasse, der proaktivt og målrettet hjælper dygtige mennesker videre til det næste job, når de rammes af ledighed.”