Af peng

Bellevue, der sælger oplevelser til private og virksomheder, har afholdt en udbudsrunde med tre bureauer og fundet en ny strategisk samarbejdspartner.

Kreativitet, brede kompetencer og nærhed – sådan vinder man en udbudsrunde.

Bellevue A/S, der sælger oplevelsespakker – Bellevue Box – til private og virksomheder, har valgt reklamebureauet Conexia i Aalborg som fremtidig strategisk samarbejdspartner. Det sker efter en udbudsrunde med tre bureauer – og med de tre førnævnte faktorer som udslagsgivende til fordel for Conexia.

Bellevue har 40 medarbejdere i hovedsædet i Aalborg og har egen marketingafdeling, som nu har erkendt behovet for at have et reklamebureau tilknyttet som strategisk samarbejdspartner:

Hos Conexia siger direktør og partner, Henrik Ørbæk:

“Både detailhandel- og btb-smarkedet er i stigende grad svær at overskue og afkode, og derfor oplever vi en stigende efterspørgsel efter strategisk rådgivning og sparring i forhold til kundernes ageren i markedet. Bellevue har et unikt koncept og et stort potentiale i både Danmark og udlandet, og det glæder vi os til være med til at udvikle.

Bellevue Box-oplevelserne forhandles bl.a. af Føtex, Bilka og en række boghandler-kæder.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club