Simpatico i Aarhus vokser – eller vækster, som det hedder på moderne dansk – i øjeblikket. Bureauet har fået en række nye kunder, og sat navn på tre af dem: Arla, og Vital Petfood Group samt Erhvervsakademi Aarhus, som for nylig blev vundet i bureaukonkurrence.
Blandt de eksisterende kunder har flere sat turbo på deres marketingaktiviteter, herunder Grundfos for hvem Simpatico lige nu udarbejder syv iPad-løsninger, samt Sallings julekatalog 2011 – en sag på 340 sider, som bureauet har stået bag i 19 år.
Kundetilgangen og den øgede aktivitet har medført ansættelse af tre nye medarbejdere: En erfaren AD’er fra Recommended, en juniortekstforfatter, der har boet i Hong Kong, og en juniorkonsulent, der netop har afsluttet sin kandidatgrad med en tocifret karakter.
Tilgangen af de 3 medarbejdere bringer det samlede antal op på 26 i Simpatico, der samtidig har udnævnt en kreativ chef.
Posten er ny, men det er personen på posten ikke: Marianne Eg Fausbøll har i syv år arbejdet med tekst og koncept på bureauet, og fremover skal hendes tid også bruges på ledelse af den kreative afdeling og på at bidrage til bureauets fortsatte udvikling.