Adtomic skal positionere ungdomsrejser

Peter Engholm
peter@bureaubiz.dk

Viby ungdomsrejser er ny kunde i bureauet.

Mens Kim Karmark fra Envision andetsteds fremhæver filmen “Vi synes, du er for ung til at tage til Sunny Beach” fra Ikea, så har Adtomic nu føjet Viby ungdomsrejser til kundelisten – et rejseselskab med to rejsemål, bulgarske Golden Sands og Sunny Beach.

“Destinationerne er groft undervurderede. Det er rare steder, med sol og god mad – rejser, som unge mennesker råd til. Så der er et behov for at positionere Viby,” siger Søren Pedersen, adm. direktør i Adtomic.

Rejser til Bulgarien har lidt under helt unge menneskers druk …

“Viby ungdomsrejser henvender sig til unge over 18 år – målgruppen er de 18 til nogen-og-20-årige. Og det er faktisk sådan, at man skal være over 18 år for at komme ind på Vibys hjemmeside. Derudover bliver nu fortsat taget hånd om dem – bl.a. i form af arrangerede fester.” siger Søren Pedersen.

Fik I kunden oven på en bureaukonkurrence?

“Nej, kontakten kom via en ADer, vi har ansat, og som tidligere har arbejdet sammen med Viby Rejser som freelancer,” siger Søren Pedersen.