Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Bureauet opruster digitalt med en ny digital direktør, der indtræder i ledergruppen.

Advance har netop taget imod en ny chef, som med titlen Head of Digital Strategy & Projects indtræder i bureauets ledergruppe.

Der er tale om Camilla Pelle, der kommer fra en lang karriere hos Vertic, hvor hun siden 2001 har været med til at udvikle digitalbureauet fra 3 ansatte til i dag omkring 100 ansatte med kontorer i 4 lande. Hendes seneste titel var Executive Client Director.

”I efteråret lavede vi en stor analyse af danske CMO’ers udfordringer. Det dominerende tema var, uanset segmenter og markeder, at skabe en større sammenhæng i alle brandets aktiviteter,” siger CEO, Jens Krog og fortsætter:

“Med Camillas erfaring inden for alle digitale discipliner, kan vi i endnu højere grad hjælpe CMO’erne med deres udfordringer. Samtidig kan vi se store synergier mellem Camillas kompetencer og Responsives produkter.”

Omkring Responsive hentyder han til, at Advance i slutningen af 2015 købte en andel af Data & Marketing Automationsbureauet Responsive, som siden er rykket ind på Landemærket.

“Advance er superambitiøse og har det helt rigtige fundament med lange kunderelationer takket være stærke strategiske og kreative kompetencer. Jeg tror, jeg kan berige dette med mine kompetencer indenfor digital markedsføring og ikke mindst udvikling af digitale produkter og services for både danske og internationale kunder,” siger Camilla Pelle.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club