Af FiG

Daniel Hofmann indtræder som ny leder for MeyerBukdahl, hvor han også bliver partner.

MeyerBukdahl har lagt om en plan om at udvikle sig til et designbureau med et bredere fokus. Det er en langsigtet strategiplan og første fase er nu gennemført.

Man har nemlig fået sat navn på en ny adm. dir. Bureauet har fundet Daniel Hofmann hos Advice, hvor han var ansvarlig for branding-området og medlem af ledergruppen.

Hos MeyerBukdahl skal Daniel Hofmann være med til at styrke bureauets nuværende specialer, visuel identitet og finansiel kommunikation, og samtidig udvikle nye services, der kan gøre bureauets tilbud til kunderne bredere og dybere.

”I dag stilles der helt nye krav til virksomheders og organisationers kommunikation. Mange kæmper med at navigere i de nye markedsvilkår. Målet er at skabe dybe og langvarige relationer til kunder og interessenter gennem involverende og engagerende kommunikation – og her er MeyerBukdahl en kompetent spiller i markedet,” siger Daniel Hofmann.

Tina Meyer og Daniel Hofmann vil også udgøre bureauets nye partnergruppe sammen med Tor Larsson og Tina Norske.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club