Af Peter Engholm 25@mail.dk

Mark Mikael Müller skifter fra Mindshare til Advice, hvor han er tiltænkt en chefrolle som Head of Digital & Social Campaigning.

I midten af sidste måned gik Advice og Advice Digital sammen i ét bureau, der blander sig i toppen af landets største. Det nye Advice tæller ca. 100 medarbejdere – og til denne pulje af godt blandede kompetencer føjes pr. 1. februar Mark Mikael Müller, der i virkeligheden nok er et godt billede på Advice:

”Mark har en ret unik kombination af erfaring fra reklame-, digital- og mediebureauverdenen, samtidig med at han selv er kreativ og stærk på content. Dermed er han et virkelig godt bud på en helstøbt lederprofil i et bureau som vores, der vil lave løsninger til den nye virkelighed, vi kalder the Open World,” siger Ralf Lodberg, der er Director og Partner i Advice.

Mark Mikael Müller, der hos Advice får titel af Head of Digital & Social Campaigning, kommer fra en stilling som Creative Director i medie- og kommunikationsbureauet Mindshare. Han var partner i Wasabi – som for to år siden blev købt af Mindshare – og har tidligere været hos bl.a. Advance og Creuna:

”Jeg har været rigtig glad for min tid på Mindshare, men det her er et drømmescenarie, jeg ikke kunne sige nej til. Krydsfeltet mellem teknologi, marketing og kreativitet udvikler sig markant lige nu – og her står Advice stærkere end nogen andre,” siger Mark Mikael Müller i en pressemeddelelse.

Hans opgave i chefstolen på Advice er defineret således: ”Med benene godt plantet i den kreative og digitale verden – tilført mediabureauerfaring – skal Mark skubbe Advice videre i udviklingen af kampagner, der tilpasser sig behov fra kunder og brugere og formår at gøre budskaber levende og interessante langt ud over den første kampagnelaunch”.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club