Lars Bo Jeppesen, der for nylig blev annonceret som ny nordisk chef for Aegis-gruppen efter Henrik Jensen, fortæller til Børsen, at han elsker at sætte vildt høje mål.
Da han startede hos Aegis Danmark, ville han gøre bureaugruppen til den bedste i Danmark.
Og målt på anseelsen blandt annoncørerne er det netop lykkedes. Aegis’ primære brand, Carat, topper for andet år i træk iden årlige MyImage-undersøgelse fra MyResearch og Bureaubiz.
Også som ny nordisk direktør sætter han høje mål, siger han til Børsen:
”Måske har jeg lidt storhedsvanvid, men jeg kan godt lide at spørge mig selv: Hvad virker umuligt lige nu? Hvis du tør sætte vilde mål, er det ikke sikkert, du når dem, men min erfaring er, at de motiverer medarbejderne. Mit næste er i øvrigt, at Aegis Danmark skal være bedst i Europa. Vi er allerede bedst på medarbejdertilfredshed, men vi skal også være det på nøgletal. Og så skal et af vores bureauer vinde en guldløve i Cannes (Børsen Media, bagsiden).