AI i reklame: sidste mand lukker og slukker?

Redaktionen

Her er første afsnit af en ny podcast fra Envision. Lyt med.

Brugen af AI brager derudaf. Kan den kunstige intelligens erstatte menneskelig kreativitet?

Det dykker vi ned i det første afsnit af brandingpodcasten, En Vision om Branding. Hvilke muligheder og udfordringer er der? Både i kreativ og strategisk sammenhæng. Vi går i dybden med &Co.’s flotte Eurojackpot-kampagne med visuals lavet ved hjælp af AI. Vi nørder lidt med tips og tricks og optimering af nuværende AI-værktøjer. Og så bevæger vi os ud på dybt vand med en diskussion om etik: for når AI så præcist kan skabe visuals baseret på kunstneriske stile, er det så inspiration eller plagiat?

Vært: Chris Hvidberg, Senior Creative hos Envision

Gæster:

  • Jacob Benjovitz, Art Director hos &Co.
  • Daniel Wiklund, Digital Designer og Art Director
  • Mie Fabrin, Strategic Planner hos Envision