Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Mediabrokers fokus på dialog og respons har givet pote i form af en ny kunde.

Alm. Brand har samarbejdet med Carat i 8 år, men skifter nu til Mediabroker. Årsagen skal findes i bureauets fokus på dialog og respons – bl.a. har adm. dir. Peter Ottesen som en af meget få mediabureaufolk – om nogen – de senere år deltaget i den årlige DMA konference i USA sammen med en række danske dialog-folk.

“Vi har holdt nogle uforpligtigende møde med forskellige bureauer for at teste markedet. Når det gælder den mere traditionelle håndtering af media – incl. internet – er vores oplevelse, at mange mediabureauer kan levere, og gjaldt det alene det, kunne vi for den sags skyld blive hos Carat, som vi bestemt har været glade for at samarbejde med. Men med Mediabrokers fokus på respons faldt vi over en spiller med en speciel profil og en kompetence, der skilte sig ud og som passer rigtig godt til vores ønsker”, siger marketingchef Olav Døssing, Alm. Brand.

Hos Mediabroker siger Peter Ottesen: “Vi har meget længe ønsket at få en finansiel kunde, og Alm Brand har nogle udfordringer, der passer rigtig godt med vores fokus på direct marketing”.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club