Ligesom forløberen ‘Alt det vi deler’ har TV 2 og New Land’s – ‘Alt det vi deler – forbundet’ hentet flere priser, bl.a. to gule blyanter ved for nylig offentliggjorte D&AD samt sølv og Norstats publikumspris ved True Awards i 2019 samt en guld og sølv-pris ved amerikanske Clio Entertainment Award.
Nu gør ‘Alt det vi deler – forbundet’ sig også – lige som forgængeren – bemærket ved Promax, der er den fineste europæiske award for broadcastere og streamingtjenester.
‘Alt det vi deler – forbundet’ er nemlig i år nomineret i 10 kategorier.
Flest nomineringer
Faktisk indtager TV 2 førstepladsen i antallet af nomineringer ved årets Promax-uddeling, idet tv-stationen samlet set har ikke færre end 47 nomineringer inkl. en nominering i kategorien ’Best Marketing Team in Europe’ for tredje år i træk, og som man vandt i 2018. I 2019 fik TV 2 seks priser ved Promax – fire guld og 2 sølv.
“Vi er helt vanvittigt stolte over at være så stærkt og bredt repræsenteret i år. For os handler det om at søge inspiration og om at holde os up to speed med, hvad der rør sig internationalt. Vi arbejder hele tiden med at løfte det kreative niveau – og ved Promax kan vi måle os med de bedste og de helt store spillere i Europa”, siger TV 2s kommunikations- og marketingdirektør, Jacob Weinreich, og fortsætter:
“Særligt nomineringen i kategorien ’Best Marketing Team in Europe’ betyder meget. Det er en nominering, der vidner om, at vores succes er noget, vi skaber sammen. Det kræver eminent holdspil, hvis man igen og igen og igen skal lykkes med at sparke de stærkeste kampagner ud over rampen, og det er vi lykkedes med igen i år.”
Blandt årets kategorier er også en særlig talentpris, som TV 2s kreative konceptudvikler og promoproducer, Jakob Bo Veibel Jensen, er nomineret i, og som i øvrigt er tredje gang, TV 2 har en nominering med i denne kategori.
Promax Awards Europe 2020, som oprindeligt skulle have fundet sted 17. marts i Madrid, er grundet Covid-19 udskudt til 15. september 2020, hvor prisuddelingen afholdes virtuelt.
‘Alt det vi deler – forbundet’ er nomineret i:
– General brand campaign: Channel, network or platform.
– Social responsibility announcement spot
– Social media campaign for a channel
– I’m not crying, you are!
– Interstitial promo
– Long-form promotional content
– Best new concept/innovation
– Social media video asset
– Channel key art
– Best integrated campaign for a channel
TV 2s øvrige nomineringer er Knæk Cancer (7), TV 2 Play – streaming på dansk (6), Folketingsvalget (6), VM I håndbold – Tættest på (4), Danmark planter træer (3), TV 2 Sport X (2), Tinka og Kongespillet (3), X Factor (3), 21.30 Nyhederne (3), Best Marketing Team in Europe (1), Best new talent (1).