Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk
Foto: Istock.

Maze-One åbnede for et år siden dørene for det første danske bureau med speciale i Amazon. De melder nu om vækst og nyansættelser.

I juni 2019 åbnede Maze-one det første full-service Amazon-bureau i Danmark med en tro på, at det danske marked var klar til et sådant bureau.

Nu er der gået et år, og bureauet gør status på deres opstart, der har budt på flere nye kunder, udvidelse i Norden og en international ‘Amazon-skole’. Det oplyser bureauet i en pressemeddelelse. 

“Vi har haft travlt fra dag ét med at udbrede vores budskab og gøre os interessant for potentielle kunder. Vi havde en forventning om, at vi det første år kunne nå 20 kunder. Det er derfor en stor tilfredsstillelse, at vi på vores etårsdag kan notere os for mere end 25 kunder, som har valgt at lade Maze-One hjælpe på deres Amazon-rejse,” siger Michael Chabert, managing partner og Co-founder i Maze-One Nordic, i pressemeddelelsen. 

Michael Chabert mener, at kundetilgangen forpligter, hvorfor bureauet også melder om nyansættelser, der skal sikre kvalitet i deres service og løsninger.  

Den ene nye medarbejder er Tobias Muller, der er en erfaren Amazon-specialist i Danmark. Michael Chabert uddyber:

“Vores styrke ligger i at kunne yde strategisk og taktisk rådgivning fra lokale Amazon-eksperter samt en komplet pakke i operationel onboarding og løbende specialistservice. Med Tobias ombord styrker vi vores team af Amazon-specialister og binder et endnu tættere bånd til vores kunder i Norden.”

Stigende interesse for Amazon
Bureauet melder samtidig også om en stigende interesse for Amazon blandt nordiske virksomheder. Den interesse tilskriver de bl.a. markante stigning i e-handelen under corona-krisen og tiltagende rygter om Amazons forventelige indtræden i Norden. Derfor har bureauet også etableret Maze-One lokalt i Norge, som nu er begyndt at arbejde med egne kunder.

Et ekstra tiltag er bureauets ‘Amazon-skole’, der på det seneste har kørt i et webinarformat. Her er planen også at komme uden for Danmarks grænser. 

“Vi har haft flere end 100 virksomheder igennem vores basiskursus og lancerer efter sommeren en række specialmoduler. Amazonskolen er ikke bare relevant for det danske marked. I vores seneste runde af kurser havde vi virksomheder med fra hele Norden, og efter sommeren forventer vi at tilbyde kurserne til kunder i andre europæiske markeder i samarbejde med vores kolleger i Amsterdam,” siger Ulrik Grevenkop-Castenskiold, managing partner og co-founder i Maze-One, i pressemeddelelsen. 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club