Amerikansk teknologivirksomhed åbner kontor i Danmark

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Integral Ad Science, der analyserer værdien af ​​digitale annonceringsplaceringer, åbner kontor i Danmark og ansætter ansvarlig for det danske marked.

Integral Ad Science (IAS) er en teknologivirksomhed med hovedsæde i New York og 800 ansatte på globalt plan, åbner kontor i Danmark. Til at lede det danske kontor har man ansat Morten Sandbæk Beck med titel af sales director.

Morten Sandbæk Beck kommer med erfaring fra blandt andet AdColony, der er eksklusiv partner for LinkedIn Marketing Solutions i Skandinavien samt den danske teknologivirksomhed AudienceProject.

’’Det er en fornøjelse at slutte sig til IAS i dette spændende øjeblik i deres vækststrategi. Jeg ser frem til at bidrage til det nuværende momentum for at sikre, at annoncører og mediebureauer er i stand til at maksimere deres indsats gennem IAS’s markedsledende løsninger.” siger Morten Sandbæk Beck.


Morten Sandbæk Beck

IAS åbner også kontor i Norge, og fra managing director, Nordics i IAS, Björn Lindholm, lyder det:

“IAS er glade for at annoncere udvidelsen af ​​sit globale aftryk i EMEA. Vi ser efterspørgsel fra brands og mediebureauer for yderligere verifikation og optimering af programmatisk digital annoncering på tværs af Danmark og Norge. Omfanget af vores vækst på tværs af disse markeder for digital annoncering repræsenterer vores ambition om international ekspansion. At investere i disse markeder giver en fantastisk mulighed for lokale brands og bureauer, der søger digitale annoncevisninger af højeste kvalitet, såvel som for vores eksisterende globale kunder, der i stigende grad opererer i regionen. Dette vil give os mulighed for at fokusere på den bedste lokale service baseret på avancerede løsninger og et erfarent team.”

Integral Ad Science blev etableret i 2009, har hovedkontor i New York og er noteret på Nasdaq-børsen med over 800 ansatte på tværs af kloden.