App følger med hektisk kunde

peng

Tøjmærket Soaked In Luxery lancerer nye kollektioner 14 gange årligt – og målet er et tilsvarende antal opdateringer på en ny app, der også rummer inspiration og modetips.

Kunden løber ikke nødvendigvis hurtigere end teknikken, men IC Companys brand, Soaked In Luxery, løber i al fald så stærkt, at en ny app fra DIS/Play på det nærmeste skal fyldes op med nyt indhold en halv snes gange om året.

“Forbrugerne søger information på langt flere medier end tidligere, samtidig med at det klassiske brand website har udtjent sin værnepligt som den primære digitale kanal. Den skal naturligvis være der, pæn og opdateret, men vi skal være der, hvor forbrugerne er. Og en app kan matche den høje opdaterings-frekvens, Soaked In Luxery har – med 14 årlige kollektioner,” siger Peter Kargo Bruun, kreativ chef i DIS/Play.

Bureauet bistår løbende Soaked In Luxury med digitale kommunikationsopgaver, herunder websites, QR Codes og Facebook – og nu altså også med mobile applikationer.

App’en giver brugerne mulighed for at få se både kollektioner og få inspiration og modetips. Der er mulighed for at opbygge egne favorit-outfits og dele dem med sine Facebook-venner.

“Målet er 14 årlige opdateringer, så kunderne hele tiden er opdaterede og har mærket top-of-mind, når de er ude i butikkerne,” siger Peter Kargo Bruun.

Ud over de løbende opdateringer af kollektionerne har DIS/Play sammen med Soaked In Luxury lagt en strategi for, hvilke funktionaliteter applikationen løbende skal udvides med, for at sikre brugerne en permanent relevant applikation.