Aqua d’Or giver designet en vitamin-indsprøjtning

Peter Engholm
25@mail.dk

Aqua d’Or Vitamins er netop lanceret. Brandingbureauet Everland har været involveret.

Ikke udvandet, men udvidet: Aqua d’Or er de senere år blevet mere end bare vand. Produktporteføljen er blevet udvidet, så den i dag tæller Vand, Sparkles, Ice Tea, Ice Coffee og nu også Vitamins. 

Brandingbureauet Everland har været med i hele forløbet, faktisk siden 2015, og det har omfattet en revideret brandplatform, brandaktivering, kommunikationsplatform og nu senest: lanceringen af Aqua d’Or Vitamins.

Line Giessing Jørgensen, der er head of marketing hos Aqua d’Or, siger i en pressemeddelelse, at man har glædet sig til at lancere Aqua d’Or Vitamins: 

”De sidste par år er brugt på at optimere vores brand og produktportefølje, så vi kan ride videre på den bølge, vi har fået sat i gang. Og med denne lancering har vi taget et vigtigt skridt for at konsolidere os på markedet og sikre en bred palette.”

Brandingbureauet Everland har sammen med Aqua d’Or gennemgået produktporteføljen og ifølge pressemeddelelsen ”skabt harmoni samt synergi på tværs af produktporteføljen, brandplatform, emballagedesign og endelig brandaktivering”. 

Sidstnævnte har bl.a. skabt springbrættet til kampagnen, “Hver sin smag”, som blev lanceret denne sommer.