Aqua d’Or ude med ny kampagne

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Bureauet bag er samarbejdspartneren siden 2015, Everland. Se de to film her.

Aqua d’Or er i luften med en ny kampagne, som sætter fokus på fællesskab og forskellighed. Kampagnen, ‘Hver sin smag’, er udviklet i samarbejde med designbureauet Everland, som også har udviklet kommunikationsplatformen og produceret filmene. Everland har været bureau for Aqua d’Or siden 2015.

På lydeffekter, musik og speaks har man samarbejdet med lydbureauet Unmute.

“Inklusivitet er et emne, der ligger Aqua d’Ors hjerte meget nært. Derfor er vi glade for endelig at gå ‘live’ med den nye kommunikationsplatform. Den nye kampagne er første trin i en langsigtet plan, som skal styrke Aqua d’Ors position i markedet og danne grundlag for fremtidige kommunikationstiltag, siger Line Giessing Jørgensen, der er head of marketing hos Aqua d’Or.

Line Giessing Jørgensen

Aqua d’Or har andre produkter end vand. Produktportefølgen består også af Sparkles, Ice Tea og seneste skud på stammen Ice Coffee. Derfor bliver produkterne brugt aktivt som springbræt til en brand-aktivering, som bliver bundet sammen af sloganet ‘Hver sin smag’.

Den nye kampagne kører i hele Danmark på social media, out-door, radio og TV.