Af FiG

Mejerigiganten har nu besluttet at placere samarbejdet i en 3-årig rammeaftale.

Det er godt at have papir på hinanden, og det er har Arla og Valtech fået nu.

De to har samarbejdet siden 2008, , hvor Valtech konceptualiserede og implementerede den integrerede globale løsning, Ejernettet, der skulle imødekomme mælkeproducenternes behov for hurtig og brugervenlig adgang til kvalitetsrapporter og dataudregninger. Det samarbejde førte flere digitale projekter med sig, herunder udrulningen af et nyt corporate site, som blev lanceret i april 2014.

Men udviklingen i samarbejdet med mange nye projekter har affødt et behov for at formalisere samarbejdet mere. Den indgående rammeaftale skal således sikre en god struktur og fast ramme for kommende projekter.

”Valtech er en stærk og innovativ partner, både lokalt og globalt, som forstår vores udfordringer og forretning, og vi er glade for at kunne indgå et endnu tættere strategisk samarbejde og en rammeaftale for kommende digitale projekter de næste 3 år”, siger Sune Slemming, Senior IT Manager, Arla Foods.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club