Af FiG

Ulrik Sandholt er blevet forfremmet. Samtidig har man hentet flere nye medarbejdere - bl.a. fra Vertic.

Atcore er et bureau med store ambitioner om bl.a. en markant vækst. Det skal ledelsen være tunet til, og på den baggrund har man udvidet direktionen.

Ulrik Sandholt har hidtil været ansvarlig for digital forretningsoptimering, og er nu blevet udnævnt til Chief Digital Officer, således at direktionen fremover består af ham, bureauets stifter og CEO, Sebastian Gullak, COO Marc Sårde og CCO Kim Plesner Jacobsen.

“Ulriks primære opgave bliver at binde vores egne fagdiscipliner rigtigt sammen op mod vores kunder og samtidig forløse det forretningspotentiale, der ligger i krydsfeltet mellem data, teknologi og content. Det er netop dén treenighed, mange virksomheder har svært ved at favne, og som er Atcores spidskompetence,” siger Marc Sårde.

Samtidig har bureauet hentet nogle nye folk.

Nicolai Valentiner er fundet hos SuMisura og er ansat som Client Service Director, mens Rasmus Rønnebæk er ansat som Project Director. Han kommer fra Vertic.

Endelig har man også ansat Bettina Madselius Petersen som ansvarlig for inbound marketing.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club