Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Sponsoraftalen er en del af en langsigtet sponsorstrategi for Arbejdernes Landsbank.

Når Brøndby-spillerne – inklusive hjemvendte Daniel Agger – fremover løber ind på banen, vil det være iklædt trøjer med et logo for Arbejdernes Landsbank på ryggen.

Banken har netop indgået en sponsoraftale med boldklubben, som gælder helt til sommeren 2017.

Kommunikations- og marketingdirektør i Arbejdernes Landsbank, Peter Froulund, siger om samarbejdet:

”Med Brøndby IF’s store nationale eksponering, aktive erhvervsnetværk og stærke forankring hos tusindvis af fans over hele landet er det et rigtig godt match for Arbejdernes Landsbank og vores samlede, langsigtede sponsorstrategi. Vi ser meget frem til samarbejdet med Brøndby IF og til at blive en del af det store engagement og den passion som kendetegner klubben”.

I forvejen har Brøndby en hovedsponsoraftale – eller et strategisk partnerskab, som det hedder i Brøndby – med den danske spiludbyder Bet25 og TDC. Den aftale blev indgået i sommerferien. Det betyder bl.a. at Bet25s logo sidder på Brøndby-spillernes bryst.

Brøndby har en lang række andre samarbejdsaftaler, bl.a. med Hummel, der er tøjpartner. Business partnere er Carlsberg, Danica Pension, Danske Bank, Danske Spil og Loxam. Nordea er Royal partner.

Desuden har fodboldkluben 11 Euro partnere, 10 Exclusiv partnere, 17 Nordic partnere, 45 Brøndby partnere, 113 Vilfort partnere, 55 Liga partnere samt 161 såkaldte 1964-partnere.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club