46-årige Jens Risom tiltræder 1. april stillingen som salgs- og marketingdirektør hos JSL Publications. Risom har senest været ansat som annoncedirektør samt salgs- og marketingdirektør hos B.T. og Berlingske Media.
“Efter 12 år i dagbladsbranchen ser jeg frem til at bevæge mig over i et andet segment inden for salg- og marketing. Jeg er overbevist om, at fokuserede og målgruppepræcise medier vil indtage vinderskamlen, og kvalitetsmagasiner som Vi med Hund, Golfmagasinet samt Jagt, Vildt & Våben er båret af en stærk interesse og en passion hos målgruppen, hvilket gør dem langt mindre konjunkturafhængige.
JSL Publications beskæftiger 25 medarbejdere og er Danmarks hurtigst voksende magasinudgiver – op netop vokseværket er baggrunden for Jens Risoms ansættelse. Adm. direktør Jesper Sehested Lund siger:
“Virksomheden er inde i en spændende og ekspansiv udvikling. For et år siden havde vi blot én udgivelse, og i dag har vi fem i Danmark og én i Norge. En så kraftig udvidelse af virksomheden stiler store krav til salgsledelsens evner til at skabe resultater og udvikle nye produkter til annoncørerne i en krævende tid. Med Jens Risom har vi fået en erfaren og dynamisk kapacitet, som kan stå i spidsen for den opgave.
Med ansættelsen af Jens Risom udvides ledelsen hos JSL Publications, der udover ham og Jesper Sehested Lund udgøres af bladdirektør Bo Mikael og økonomichef Pia Ibsen.