Af Pressemeddelelse

Jens Risom bliver ny salgs- og marketingdirektør hos magasinudgiveren.

46-årige Jens Risom tiltræder 1. april stillingen som salgs- og marketingdirektør hos JSL Publications. Risom har senest været ansat som annoncedirektør samt salgs- og marketingdirektør hos B.T. og Berlingske Media.

“Efter 12 år i dagbladsbranchen ser jeg frem til at bevæge mig over i et andet segment inden for salg- og marketing. Jeg er overbevist om, at fokuserede og målgruppepræcise medier vil indtage vinderskamlen, og kvalitetsmagasiner som Vi med Hund, Golfmagasinet samt Jagt, Vildt & Våben er båret af en stærk interesse og en passion hos målgruppen, hvilket gør dem langt mindre konjunkturafhængige.

JSL Publications beskæftiger 25 medarbejdere og er Danmarks hurtigst voksende magasinudgiver – op netop vokseværket er baggrunden for Jens Risoms ansættelse. Adm. direktør Jesper Sehested Lund siger:

“Virksomheden er inde i en spændende og ekspansiv udvikling. For et år siden havde vi blot én udgivelse, og i dag har vi fem i Danmark og én i Norge. En så kraftig udvidelse af virksomheden stiler store krav til salgsledelsens evner til at skabe resultater og udvikle nye produkter til annoncørerne i en krævende tid. Med Jens Risom har vi fået en erfaren og dynamisk kapacitet, som kan stå i spidsen for den opgave.

Med ansættelsen af Jens Risom udvides ledelsen hos JSL Publications, der udover ham og Jesper Sehested Lund udgøres af bladdirektør Bo Mikael og økonomichef Pia Ibsen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club