Af Peter Engholm 25@mail.dk

Koncernen har været på strandhugst hos TV 2

Berlingske Media’s netaktiviteter får d. 1. december ny chef. Koncernen har været på strandhugst hos TV 2, hvor man har fundet TV 2 Nets kommercielle direktør, Lars Bernt.

Han får ansvar for netaktiviteter, der folder sig ud på flere forskellige brands – og derved et større ansvarsområde end det, han kommer fra.

“Det primære job hos TV 2 var at udvikle net-delen, og det har vi gjort med TV 2 Net, så på nogle punkter, føler jeg lidt, at mit job er gjort. Samtidig har Berlingske 30-35 ansatte i online-afdelingen, så jeg får et større ledelsesmæssigt ansvar”, siger Lars Bernt til Markedsføring.

Han får reference til annoncedirektør Søren Hyldgaard.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club