Betsafe har valgt CP+B Skandinavia som det bureau, som levere og eksekvere en ny strategi- og kommunikationsplatform, der spænder over alle kanaler i Skandinavien, Storbritannien og udvalgte markeder i Europa.
CP+B Skandinavia samler de godt 60 medarbejdere på kontorerne i Göteborg, Stockholm og København. Adm. direktør Anders Davidsson siger:
”Spil-branchen er generelt ret ensartet i sin kommunikation – med glitter, glamour, vindere og free spins, så langt øjet rækker. Men Betsafe understregede tidligt i pitchen, at de søgte et bureau, der turde tænke anderledes og udfordrende. Og vi fornemmede en tillid fra Betsafe om at lade CP+B være CP+B helt ud til fingerspidserne.”
Og noget tyder på, at man kommer til at se anderledes sager i den kommende tid.
Betsson Groups marketingdirektør, Patrik Öqvist, siger:
”Jeg tog CP+Bs ganske provokerende ideer til mig med en skrækblandet glæde. Men eftersom vore kunder jager spænding og tager chancer – hvorfor skulle vi så selv vælge noget sikkert og traditionelt?”
De første resultater af de nye samarbejde vil være synlige allerede i andet kvartal, efterfulgt af en større udrulning over sommeren.
”Vi ser frem til at videreudvikle Betsafe-brandet sammen med CP+B og sætte vores aftryk i branchen – ikke provokere for provokationens skyld, men et aftryk baseret på gennemtænkt strategisk indsigt og udført med finesse. Det her bliver både sjovt og spændende,” siger Patrik Öqvist.
Betsafe er en del af Betsson Group, der herhjemme står bag betsafe.dk, nordicbet.dk og Casino.dk.
Betsafe, der blev lanceret for små 10 år siden, præsenterer sig som ”en af de førende leverandører af online spil-produkter i verden, med over 450.000 kunder fra flere end 100 forskellige lande”.