Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Aarhusianske Kid:vertising vil styrke sin indsigt i børn og børnefamilier. Lederen af den nye afdeling er rekrutteret internt.

Strategien er den samme – men dybden skulle gerne blive større hos aarhusianske Kid:vertising. Bureauet har i mere end 10 år har arbejdet med markedsføring til børn og børnefamilier, og nu udvider man med en analyseafdeling under navnet Kid:insight.

Afdelingen vil blandt andet udføre produkt- og brandanalyser, forbruger- og markedsundersøgelser samt test af produkter, markedsføring og instore-løsninger.

Målet er at skabe ny viden ved at komme helt tæt på målgruppen, således at bureauet hele tiden har fingeren på pulsen med adfærd, holdninger og tendenser.

”Vi har altid arbejdet med analyser – og med stor effekt – nu intensiverer vi,” siger Account director og partner i Kid:vertising, Jimmi Andersen og fortsætter:

”Kid:insight har en målsætning om, at være der hvor børnene og deres forældre er. Derfor rykker vi ud i butikkerne og ind i de små hjem for at følge målgruppen på tætteste hold.”.

Børn er ikke bare en vigtig og enorm indflydelsesrig målgruppe, men også en målgruppe i konstant forandring.

”Det er nødvendigt 24/7 at holde sig opdateret på, hvor målgruppen er, for det der er trend i dag er historie i morgen,” siger Jimmi Andersen.

Til at lede afdelingen har Kid:vertising udpeget Tine Torp Knudsen. Hun har endvidere en rolle som projektleder på bureauet og er netop vendt tilbage fra barsel. Desuden er 3 personer tilknyttet Kid:insight. 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club