Efter en nordisk pitch har Geelmuyden Kiese i Danmark vundet PR-opgaven for Bosch.
Opgaven lyder på strategiske PR-løsninger for Bosch Home Appliances eller mere specifikt Boschs husholdnings-produktkategori.
Bosch har tidligere brugt forskellige bureauer på de nordiske markeder: Primetime i DK, Släger i Norge, Isobar i Sverige, men samler dem altså nu på ét bureau.
Om valget af Geelmuyden Kiese siger Daniel Dembovsky, Head of Category Management Northern Europe på Bosch Small Domestic Appliances (SDA):
“Vi er vældig glade for at have indledt et samarbejde med Geelmuyden Kiese. Vi var på jagt efter et nordisk bureau, der både er specialister inden for konsumentrettet PR og samtidig har en stærk strategisk position. De viser et stort engagement for det, vi laver, og har en forståelse af vores forretning”.
Opgaven for Geelmuyden Kiese er at gøre Bosch til et naturligt førstevalg, når nordiske kunder skal vælge husholdningsprodukter.
Samarbejdet starter med en af Boschs nyeste produktlanceringer – en serie af støvsugere, som ved speciel teknologi er særligt velegnet til husstande med husdyr og allergi.
Henover efteråret skal Geelmuyden Kiese arbejde med at udbrede kendskabet til Bosch’s sortiment inden for kitchen supplies.
Geelmuyden Kiese er naturligvis glade for samarbejdet:
“Vi er glade og stolte over at Bosch har valgt at samarbejde med os omkring deres spændende produkter og veletablerede brand. Vi håber at kunne bidrage til at kunne styrke brandet yderligere i hele Norden”, siger Janna Sundewall, CEO Geelmuyden Kiese Danmark.